20 Mayıs 2011 Cuma

0

NISANTASI SIKLARI

   Derin Mermerci gri ve beji cok basarili bir sekilde kombinlemis. Ben ayni rengin tonlarinda giyinmektense yakisan renkleri birarada kullanmayi daha guzel buluyorum.

   Sanem Tezman'nin spor sik tarzini ve basarili renk kombinini cok begendim. Koyu yesil j brand pantalonu, bej rengi ceketi ve altin rengi Devi Kroell cantasiyla dikkat cekiyor.

   Elif Durust gri kotu, gri bluzu, kemik rengi deri ceketi, ten rengi stilettolari ve siyah zincir detayli Stella Mccartney cantasiyla sik gorunuyor.
   Begum Sen kiramit rengi Roland Mouret elbiseyi cok guzel tasimis fakat ben Gucci ayakkabilarini bu kiyafete pek yakistirmadim keske ten rengi duz stiletto tercih etseydi.
   Siren Ertan kendisine en cok yakisan zumrut yesili etek bluz takimini siyah Chanel clutch ve Christian Louboutin topuklu ayakkabi ile tamamlamis. Bence yuzuk yerine gosterisli bir kolye tercih etseydi daha guzel olabilirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top