28 Aralık 2011 Çarşamba

0

2012 kararlarınız hazır mı?

Herkese merhaba:)

Biliyorum çoğunuz için yılbaşı hazırlıkları bitti. Hediyeler seçildi, ağaçlar süslendi, gece için plan yapıldı, kıyafetler seçildi... Yılbaşı gecesine hazırsınız artık. Peki ya yeni bir yıla, 2012'ye hazır mısınız? Hep birlikte bu yılı gözden geçirip yeni kararlar almaya ne dersiniz?

İşte size malzeme listesi
1-Çok rahat ettiğiniz bir köşeyi gözünüze kestirin evinizde(bu ilham aldığınız bir yerde olabilir)
2-Not defteriniz yanınızda olsun(ben kağıt kalem işini daha çok seviyorum ama dijital ortama da taşıyabilirsiniz tabii ki)
3-Renkli kalemler(hiç bir şey bulamadığınızda sayfanın kenarını karalamak ya da süper kararlarınızı yuvarlak içine almak için)
4-Kahve kahve kahve:)
5-En sevdiğiniz müzik(her zaman ilham ve huzur verir)

Şimdi derin nefes alın ve başlayın:) Aslında ne yazacağınız nasıl bir yol izleyeceğiniz size kalmış. Yardımcı olması için bir kaç fikir;
          *İş-ev-aile vs gibi kategorilere ayırıp değiştirmek istediklerinizi ya da hedeflerinizi yazabilirsiniz.
          *Genel olarak tüm kararlarınızı ve hedeflerinizi alt-alta dizebilirsiniz.
          *Ayşegül'ün anlattığı gibi bu şablonu kullanabilirsiniz.
          *Görselliğe önem veriyorsanız çeşitli fotoğraflar kesip maddelerin yanına yapıştırabilirsiniz.(mesela mutfağımı değiştirmek istiyorum dediyseniz beğendiğiniz mutfak fotoğraflarını ekleyebilir, almak istediğiniz bir şey varsa onun fotoğrafını yapıştırabilirsiniz vs..)
          *Biraz büyük bir kartona ya da kağıda yapıp duvarınıza asabilirsiniz böylece her gün görüp motive olabilirsiniz.
       
Benim kararlarıma/hedeflerime gelecek olursak;
Daha fazla dikiş dik!
Para biriktir!
Zamanını iyi kullan!
İyi bir fotoğraf makinesi al!
...
diye gidiyorlar:) Hadi hepinizin kararlarını çok merak ediyorum, yorum yapıp kararlarınızı paylaşmayı unutmayın. Hepinize mutlu-güzel-sağlıklı yıllar.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top