17 Aralık 2011 Cumartesi

0

İndirim Haberleri 5!

Bu listeyi sıkça güncellemek gerekiyor artık. Ben de bana ulaşan son bilgileri derli toplu aktarıyorum:

1. Çoğunuz duydunuz. Hatta pek çok blogger arkadaştan, eşten dosttan alınan parçaları da gördünüz;) Evet evet Mango'daki %50'ye varan indirimden bahsediyorum:) p.s. Çok yakında benim dün aldıklarım da bu sayfada olacak! ;)

2. Stefanel'de %30 indirim başlamış.

3. Banana Republic'ten alacağınız 3 üründen birisi size yılbaşı hediyesi!;)

4. Benetton, 012 ve Sisley'de %50'ye varan indirim başlamış.

5. Derimod'da tüm deri ceket ve ayakkabılar etiket yarısıymış;)

6. Togo'da net %30 ve %40 indirim varmış.

7. Deriden mağazalarında KOWASLKI ürünlerinde %40 indirim yılbaşı hediyesi olarak değerli müşterilere sunuluyormuş.

Şimdilik Hilal'den bu kadarmış, ama bu liste yakında daha da uzayacakmış;)
Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top