23 Aralık 2011 Cuma

0

Son Dakikada Ulaşan İndirim&Kampanya Haberleri No:6

Biliyorum boşladım blogu bu aralar. Oysaki yazılacak çok şey var. Mesela Lila Kutu hikayem. Son Kitapyurdu siparişim. M.A.C ile ilgili ertelediğim yazı. Ve benzeri bir sürü şey.

Biraz rahatsızdım son günlerde. Malum kış ayları. Dün de telefonumu güncellerken herşey uçtu gitti! Tüm numaralar, mesajlar:( Herşey gitti ve geri döndüremiyorum malesef:/

Tabi bir de okulla ilgili işler güçler var. Onlarla uğraşmam gerekiyor çünkü çok geç kaldım.

Neyse bu kadar sıkıntıdan sonra sizlerle bugün elime ulaşan birkaç güzel haberi paylaşayım:

1. Claire's'ten Muhteşem Yılbaşı Sürprizi kapsamında; 5 ürün alana %50, 4 ürün alana %40, 3 ürün alana da %30 indirim varmış.

2. The Body Shop'ta yeni yıl hediye setlerinde 3 al 2 öde kampanyası ve tüm kadın ve erkek parfümlerinde %25 indirim fırsatı bizleri bekliyormuş.

3. H&M'de de belli ürünlerde indirim başladı, gitmediyseniz gidin bakın çünkü kapış kapış gidiyor her zamanki gibi:) Üstelik Her 100 TL'lik alışverişe 20 TL H&M'den yılbaşı hediyesiymiş.

4. Deriden ve Timberland mağazalarında yeni yıla özel %50'ye varan indirim başlamış;)

5. Burberry'de de indirim günleri başlamış.
Sessizliğimi böylece bozmuş oluyorum. Hepinize iyi bir hafta sonu diliyorum. Ben de moralimi düzeltmeyi ve yukarıda bahsettiğim postları hazırlayabilmeyi umuyorum.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top