17 Aralık 2011 Cumartesi

0

Sherlock Holmes: Gölge Oyunları




Sherlock Holmes: Golge Oyunları 16 Aralık Cuma günü vizyona girdi! Robert Downey Jr. ve Jude Law’ı bir araya getiren bu filme gidilmez mi hiç! Bir önceki filmi büyük bir zevkle izlemiştim, bayılmıştım, ayılmıştım… Şimdi sıra Gölge Oyunları’nda!


Vee işte film


Şimdiye kadar Sherlock Holmes hep ortamdaki en akıllı adamdı… Şimdiyse yeni bir dahi suçlu ortalıkta geziniyor; Profesör Moriarty (Jared Harris). Holmes ile aynı zekâda olmakla beraber, Profesör, kötülük kapasitesi ve vicdansızlığı ile ünlü detektiften bir adım önde olabilir.





Bu seferki araştırmaları Holmes ve Watson’ı Londra’nın dışına; Fransa, Almanya ve son olarak da İsviçre’ye götürecek ve giderek daha tehlikeli bir hal alacaktır. Kurnaz Moriarty ise her zaman bir adım önlerindedir; çok daha büyük planlarının her parçasını bir bir gerçekleştirirken, eğer amacına ulaşacak olursa tarihi bir laneti de değiştirebilecek güçtedir.


*Merve*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top