22 Aralık 2011 Perşembe

0

Çantamin içinde neler var?


Daha önce yine Çantamın içinde neler var diye bir post yapmıştım sizlere. Şimdi yine çantamın içinde neler var onları göstereceğim size :)
Önce çantamı merak ederseniz markası Celine. Çok kullanışlı ve çok hafif bir çanta. Çok severek kullanıyorum..


Cantamın içinde neler olduğuna gelince.. Sağda gördüğünüz pembe kabın içindeki Amazon'un Kindle tableti. Bu tabletle kocaman kitapları taşımadan okumak istediğiniz kitapları indirerek dergi okur gibi okuyabiliyorsunuz. Şu anda bu tabletin içinde okuduğum kitap Steve Jobs'un biyografisi. Özellikle metroyla bir yerlere giderken bu tabletle kitap okumak çok keyif veriyor bana :)
Ipodum ve Beats by Dr.Dre kulaklılarımda çantamın vazgeçilmezleri. Metroda ve yürürken müzik dinlemeyi çok seviyorum. Kulaklıklarım dışarıdaki gürültüyü kesiyor.
O yüzden etrafımda olan biten hiç bir sesi duymuyorken kendimi klip çeker gibi hissediyorum :) Tabi tercihim türkçe müzikler..


Bu gördüğünüz "B" harfli ufak defteri gün içinde yapacaklarımın notlarını yazmak için kullanıyorum, çok şık değil mi? :)


El kremim, el dezenfektanım, ve dudak kremim çantamın olmazsa olmazları arasında. Onlar çantamda yoksa asla evden çıkmıyorum. Özellikle New York sokaklarında ellerim soğuktan o kadar kuruyor ki günde 2-3 kez ellerimi Sally Hansen el kremi ile kremliyorum. Hello Kitty cüzdan ve kartlığım çantamın en en en çok sevdiğim parçası! Kartlığımı Swarovski'nin İstanbul Forum Alışveriş Merkezindeki şubesinden almıştım. Öyle kullanışlı ki hem kartlarınızı hem paranızı rahatlıkla içine koyabiliyorsunuz, fazla yerde kaplamıyor koca cüzdanlar gibi tasimasida hafif :) Bende bir Hello Kitty hayranı olarak bayılıyorum kartlığıma :)


Onun haricinde olması gerekenlerden ev anahtarım, posta kutumun anahtarı gibi önemli anahtarlıklarımı taşıyorum bir de resimde görmediğiniz migren ilacımı. Ciddi migren ağrıları çeken biriyim o yüzden elimin altında ilaclarimin hep olması gerekiyor.


Buse'nin Çantasına yaptığımız yolculuk burada sona erdi, umarım sevmissinizdir duzenimi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top