27 Haziran 2013 Perşembe

0

Ayaklar da bakımı hak etmiyor mu??

Vücudumuzun çeşitli kısımları ile ilgili ürünleri tanıtıyoruz da ayaklarımızın nesi eksik değil mi ama :) Hakkaten ya baktım da yüzlerce ürün yazmışım ama aralarında hiç ayak bakımı ile ilgili bir ürün yok. Yves Rocher'in bu ürünü "foot repair balm" yani "ayak bakım balmı" olarak geçiyor.. Balm olduğundan yapısı kremlere oranla daha yoğun ki kesinlikle böyle olması daha iyi.. Çünkü çok ekstrem bir durum olmadığı sürece birçoğumuzun ayakları oldukça kuru oluyor.. Özellikle de topuk kısmı.. Bu balm organik Lavanta ve Karite yağı içeren förmülüyle ayakları nemlendirirken aynı zamanda lavanta sayesinde ayakların çok ferahlamış hissedilmesini sağlıyor.. Bilmiyorum siz lavanta kokusunu seviyor musunuz ama ben çok fazla bayılmıyorum diyebilirim, diğer yandan rahatsız olduğumu da söyleyemem. Çok sevmememe rağmen hissettirdiği ferahlık duygusunu kesinlikle inkar edemem. Bu ürünü ayaklarımın tamamına haftada en az 1 kez uyguluyorum, iyice emilmesi için bir 5 dk falan bekliyorum, sonra ayaklarım yumuşacık oluyor.. Hazır şu anda Yves Rocher de indirim varken kaçırmayın derim, normalde fiyatı 22.90 şu anda ise 15.90 tl.. Ayaklara da biraz bakım yapmak lazım hanımlar, ihmal etmeyelim ;)

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top