28 Haziran 2013 Cuma

0

Deniz çantamda ne var? ☀

Merhabalar!
Bir önceki yazıda doğal güneş yağımızı yapmıştık,
şimdi de deniz çantamızı hazırlıyoruz ve sahile gidiyoruz!

Size deniz çantamda neler olduğunu yazmak istedim.
Bu yazı tatile çıkacak olanlara da minik fikirler verebilir.

Başlayalım!



1. Tabii ki de ilk önce bir deniz çantamızın mevcut olması lazım. Benim çantam, Migros'tan. Sert plastik. Plastik olması sahilde çok rahatça kullanmamı sağlıyor. Rengi çok tatlı bir pembe. Çok memnunum. Bundan bir kaç yıl önce almıştım, fiyatı; 40 tl.

2. Güneşten korunmak en önemlisi. Bunun içinde nemlendiricimi ve güneş koruyucu kremimi yanımdan ayırmıyorum. Bununla ilgili ayrıntılı yazım ise burada. 

3. Gözlükler ise çantalarımızın vazgeçilmezi; benim gözlüğüm ise PatiButik'ten <3 Ayrıntılı yazım ise burada.

4. Geçen sene bu şapkamın beyazını kullanıyordum. Ama annem tarafından makineye atılması sonucu kullanılmaz hale geldi. Bu sene ise tercihimi pembeden yana kullandım. Şapkam Kipa'dan, fiyatı; 20 tl.

5. Bronzluk, bronzluk, bronzluk! İşte tüm mesele bu! Güneş yağımı kendim yapmıştım hatırlarsınız, işte evde yapabileceğiniz "doğal güneş yağı yapımı" yazısı; burada.

6. Denizden çıktıktan sonra saçlarımızı rahatça tarayabilmek en önemlisi! Kırmadan yıpratmadan kullanabileceğiniz, çok memnun kaldığım tarağım; Gratis'ten, indirimli fiyatı; 5 tl.

7. Saçlarımızı normalde olduğu gibi sahilde de süsleyebiliriz; saç bantları, fiyatı; toplam 2 tl.

8. Güneşlenirken müzik dinlemenin yanında en iyi arkadaşımız; kitaplar.

9. Güneşlendikten sonra vücudumu rahatlatmak amacıyla, sahilde duştan sonra nemli vücudum için Johnson's bebek yağı kullanıyorum, fiyatı; 10 tl.

10. Fresh bir koku olan; Lacoste "Touch of pink" i yanımdan ayırmıyorum. Fiyatı; 3 yıl önce almıştım, hatırlayamadım :/

11. Ve en sevdiklerimden biri oldu; Down Under Natural's Argan Oil Sıvı Saç Spreyi. Denizden sonra saçınızı sahilde durulayıp saçınıza uyguladığınızda mükemmel bir şekilde kolayca tarayabiliyorsunuz. Ve nemlendirebiliyorsunuz. Çok çok çok memnunum, kesinlikle tavsiye ederim. Makyaj masasına ayrı, deniz çantasın ayrı alınmalı. Fiyatı; 13 tl.

12. Befine Sensual Seduction Vücut Spreyi; çok tatlı bir kokusu var, çok memnunum, duştan sonra olsun, denizden sonra olsun, parfüm yerine bile kullanabileceğiniz çok şeker bir vücut spreyi, fiyatı; 15,90 tl.

13. Tabletim her daim yanımda! Müzik dinlemek ve fotoğraf çekmek benim için bir hayat tarzı artık. 

14. Vücut bakımı, saç bakımı yanında sahildeyken en önemli şey ise cildimizi korumak. Dudaklarımın çatlamasını önlemek ve nemlendirmek için; Watsons Magic Lip Balm kullanıyorum. Hem güneş ışınlarından koruyor hem de sürdüğünüzde dudak renginizi alıp doğal bir görünüm veriyor. Fiyatı; 4 tl.

15. Yanımızda bulundurmamı gereken en önemli şey ise, yedek kıyafetler!

**

Umarım yararlı bir yazı olmuştur.
Sizin çantanızdan ayırmadığınız ve her zaman yanınızda bulundurduğunuz favori sahil ürünü hangisi?


Sevgilerimle..
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top