26 Haziran 2013 Çarşamba

0

Instagram & Tatil günlüğü #7

Bir "Instagram günlüğü"nde daha birlikteyiz. 
Biraz geç yayınladım ama olsun ihih


 Okul bitti, kendime iyice odaklandım. Diyet yaparken "ne yeyip ne içiyorsun" diye çok soru geliyordu. Bir kaç gün, yediklerimi instagram'da paylaştım. Yukarıdakileri sabah, öğle, ara öğün ve akşam olarak çeşitlendirebiliriz.


Diyetin yanında tabii ki de spora devam ediyorum. Haftada 3, en fazla 4 gün spor yapıyorum. Akşamları yapmak daha iyi oluyor.
Rutin spor programımı okumak için lütfen tıklayın.
Kol çalışmak için kendi dambıllarımı yapmıştım, yazısı da burada.


Köye gittik geldik son işlerimizi hallettik derken sonunda yaz tatilime başladım.
♥ Merhaba Altınoluk! 


İlk bir kaç gün misafir ağırladıktan sonra, size daha önce de anlattığım çocukluk arkadaşım Öznur ile çok güzel iki gün birlikte tatilimizi yaptık. Yazlıklarımızın arasında 2 km var. Sabah sporunu yaptıktan sonra kendimizi denizlere attık.
Onun tatili bittiği için geri döndü, bana da fotoğraflarda kalan anılar.. :(


Düğün mevsimi de açılmış oldu! Ailem iki günlüğüne merkeze dönmüştü, bende bu fırsatı balkon da keyif yaparak değerlendirdim.
Biliyorsunuz ki artık Google Reader kapanıyor, yazılar artık Bloglovin'den takip edilecek. Bunu artık söyleye söyleye bir hal olduk. Son bir kez de burada tekrarlamış olayım. Bloglovin'den takip etmek için lütfen buraya tıklayınız.
Sonunda odama jaluzilerimi taktırabildim! Darısı merkezdeki eve!
Yazılarımın yayında olduğunu da instagram'dan arada duyuyorum.


Sivilcelerle savaşta olduğumu duymayan kalmadı her halde.
Bununla ilgili ayrıntılı bilgiler burada.
Alışveriş olmadan olmaz, bu ay ki alışveriş yazım için tıklayınız.


Bu seferlik de Instagram yazısı da bu kadar. Bir sonrakinde görüşmek üzere.

Instagram'dan takip etmek için; tıklayınız.

Sevgiler..
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top