28 Haziran 2013 Cuma

0

Lidyana Alışverişim



Mutlu haftasonları hepimize:) 

Haziran ayında doğmuş birisi olarak doğum günü çocuğu sıfatının hakkını verdim. Alışveriş işini abarttığımı itiraf etmeliyim. Pek çok kargo kapımı çaldı hatta kargo görevlisi bana 'Hilal abla' diye hitap etmeye başladı;) Hal böyle olunca, yazılarını yazmaya da bir yerden başlamak lazım diyerek bir Lidyana alışverişimi sizlerle paylaşmak istiyorum. 




d'Arc by İlknur Karasoy markasının ikili zincirli yüzüğü  ne zamandır aklımdaydı. %25 indirim kuponunu görünce de almaya karar verdim. Gümüş üzerine pembe altın kaplamalı bir yüzük. Çok şık bir duruşu var. Yüzük parmağıma taktım ama orta parmak ve işaret parmağında da zarif duruyor.


Begart tasarımlarını da çok beğeniyorum. İndirimde ipli bilekliklerini görünce mor rengini seçtim. Kendisi ilk Begart'ım. Mutluyum:)



Beğendiniz mi? Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top