29 Haziran 2013 Cumartesi

0

sade pazar çayı sofrası

Geçen haftalarda ailece görüştüğümüz arkadaşlarımız pazar oturmasına geleceklerini, ama peşin peşin söyleyelim hiç bir şey yapmayacaksın ve de abartı olmasın dediler :) Onlardan korkuma abartmamaya çalışarak bir iki ufak bir şeyler hazırlamaya çalıştım..  O şaşalı sofralardan sonra bunu da mı yayınlıyorsun demezsiniz umarım :)

asıl tarifini vermek istediğim bu peynirli muffinler göz, el kararı doğaçlama yaptığım bu nefis tuzlu kekleri içindekileri ha yazayım de yazayım derken unuttum gitti.. Sayı, ölçü veremesemde 3-4 tane yumurta, beyaz peynir, zeytinyağ, yoğurt, taze soğan, taze nane, kabartma tozu, tuz ve aldığı kadar un içeriyor şimdi hatırladım kabartma tozu olarak safranlı tozu kullandım oda ayrı bir güzellik vermişti. Muffin kalıplarına paylaştırdıktan sonra üzerine yumurta sarısı sürüp çörek otu serpmişdim ve gerçekten çok beğenilmişti.
 

salata olarak farklı şeyler denemedim blogda olan tarifler hardal soslu patates salatası onlardan biri
 
 
 her zaman çok beğenilen mayonez ve yoğurt soslu kırmızı pancar salatası

zeytinyağlı pazı sarması


mercimek köftesi
 
 

baklava yufkasında kıymalı, kuş üzümlü kol böreği
 
 
 
tatlı olarak da şeftalili ceheesecake ikram ettim

hafta sonunu bu güzel görüntülerle kapatıyorum :) sağlıcakla, sıhhatle kalınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top