29 Kasım 2013 Cuma

0

Acil durumlar için John Frieda Kuru Şampuan


John Frieda Kuru Şampuan daha önce burada bahsetmiştim. Bu ürünü çok merak edip bir adet Watsons tan aldım. Hem de öyle bir zamanda aldım ki tam işime yaradı. Bu hafta neredeyse 10 farklı firma ile görüştüm, toplantılar yaptım. Öğleden sonra olan sürpriz toplantım öncesinde bir avm de sönük saçlarımla gezinirken aklıma geldi, John Frieda Kuru Şampuan vardı. Hemen watsons mağazasına gittim. 

Şampuanımı aldım ve 5 dakika sonra saçlarım hacimli, temiz ve daha taze idi.
Uygulaması çok kolay, saçlarınızın köküne doğru uygulayıp tarak yardımıyla yada elinizle saç uçlarınıza doğru dağıtıyorsunuz. Ben daha hacimli görüntü için başımı öne eğerek uyguladım. Sonra istediğim gibi şekillerdirdim. Tek püf noktası her uygulamadan önce şişeyi iyice çalkalıyorsunuz.
Kokusu da çok hafif, saçtaki sigara kokuları için de iyi bir çözüm.


  






John Frieda Kuru Şampuan artık arabamda torpido gözünde yerini aldı. Yoğun günlerde tazelik ve hacim için kurtarıcı bir ürün.
Siz de benim gibi yoğun toplantılara katılıyor ve tazelenmek istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. 

Watsonstan aldım ama Sephora mağazalarında da varmış.
İnternet sitesini inceledim, siz de incelemek isterseniz tık tık 

bademlebuduk 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top