28 Kasım 2013 Perşembe

0

Breathe Right Burun Bandı



Benim kampanya paketim de geldi.
Breathe Right Burun Bandı
FikriMühim'den
 



Öncelikle kendim kullanıp ürünle ilgili deneyimlerimi paylaşmak istemiştim. Alerjik bünyem nedeniyle sürekli burun tıkanıklığı yaşayan ben, Breathe Right geldiğinden beri -daha kullanmadan- çok rahat uyuyorum. Bunun ürünün psikolojik etkisi olduğuna karar verdim ;)

(Asıl sebebi itiraf ediyorum; bu ara derslerim ve ödevlerim o kadar yoğunlaştı ki evde bir yerler de ders çalışırken uyuyakalıyorum. Sabah aklıma geliyor, Aaa! yine unuttum diye...)

Geçen hafta perşembe günü iş yerinde bir öğretim üyemiz geldi. Nasıl kötü görünüyor anlatamam. Çok ağır grip, burun kıpkırmızı, ses gitmiş zaten iyice tıkanmış. Hemen bir Breathe Right numunesi çıkarttım ve anlattım. Ürün ile ilgili geri bildirim yapmam gerektiğini bu yüzden memnun kalıp kalmadığını deneyimlerini de paylaşmak istediğimi söyledim. Pazartesi günü beni aradı. Nasıl oldunuz hocam? diye sohbet başladı. Breathe Right Burun Bandını kullandınız mı? diye sordum. Bana "Hicrancığım, inanmayacaksın ama gerek kalmadı, dedi. Yatınca iyice tıkanıp uyuyamıyordum ama Breathe Right'ı aldıktan sonra burnum açıldı, dedi. Ürünün psikolojik etkisi olduğuna karar verdik. Bu sonucunda ne kadar bilimsel olduğunu konuşup, bolca gülüştük...

Birkaç arkadaşıma daha dağıttım ama onlardan da henüz bir geri dönüş olmadı...

Ya kullanmaya kıyamıyorlar ya da Breathe Right'ın psikolojik etkisi onlara da iyi geldi.

Heyyy, ürün ile ilgili geri dönüşlerinizi bekliyorum.

 
Not: Gelen kutuda Breathe Right Burun Bandı'nın çocuklar için olan numunesi yoktu. Sanırım unutuldu ya da bir karışıklık oldu. O nedenle onu deneme şansım olmayacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top