30 Kasım 2013 Cumartesi

0

Dark Blue

   Bugün günlerden koyu mavi ya da lacivert.Ben öyle kabul ediyorum,çünkü kendimi hazırlanırken birden mavi ve mavi tonlarına sahip kıyafetlerime elimin gittiğini gördüm.Bu yüzden de olsa gerek bugünü kendimce koyu mavi ya da lacivert kabul ediyorum.Zaten maviyi ve tonlarını da severim.Çünkü,zaman sıkıntısı çektiğimde ve hızlı olmam gerektiği zaman direk siyah ya da mavi renklerine gözüm gider.Ayrıca dolabımda mavi renkte kazak ve t-shirt diğer renklerden daha fazla var.

   Havaların bir soğuk bir sıcak olması haliyle beni de dengesizliştirdi ve ben de kendimi kazak giyerken ayrıca kot pantolonomun paçalarını kıvırırken buldum.Son kıvırışlarım diyebilirim.

   Ben de bugün dışarı çıkarken nasıl koyu mavi olunabilinir adlı çalışmalı kombinim şöyle;

   Alalı 2 gün olan koyu mavi Topman kot pantolonum ve alalı 2 yıl olan,yıpranmış,bir o kadar da vazgeçemediğim Topman spor ayakkabılarım,lacivert ve ön üst tarafı beyaz geometrik desenli Bershka kazağım,gri tonunda ki H&M atkım,ön tarafı İngiltere bayrağı desenli Topman cüzdanım ve en son olarak Benetton şemsiyem.





     Havaların dengesizliğinden çorapsız şekilde kot pantolonumun paçalarını kıvırdım.Ve 2 senelik vazgeçemediğim Amerikan desenli Topman spor ayakkabım.
   

                                                            Ayakkabı/Sneakers:Topman
                                                            Pantolon/Denim:Topman
                                                            Kazak/Knitwear:Bershka
                                                            Atkı/Scarf:H&M
                                                            Cüzdan/Wallet:Topman

  *Today is dark blue.I admit that today is dark blue.Because,I wore blue and dark blue clothes.So,today is dark blue for me.I love blue and blue tone.When I have no time and I need to be fast,absolutely I wear blue and blue tone clothes.Furthermore,I have a lot of blue clothes in my wardrobe.For example;t-shirts and knitwear.

   Today,I am preparing my combine for you.



                                                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top