1 Aralık 2011 Perşembe

0

Keçe Kardeşliği 2...

Konuyla ilgili ilk yazımı okumadıysanız mutlaka okuyun derim. Bu yazım onun devamı. Emek Sensin Sesishapes'te sattığım keçe çiçekler, ütüyle yapışan aplikelerle, yine çok güzel çalışmalar yapılmış. Ben de paylaşıyorum.
       Elişi Defteri blogunun yazarı Füsun Hanım'ın kargoyu aldım mesajıyla, bu yazıyı girmesi arasında o kadar az saat farkı var ki inanamazsınız.Bir o kadar da güzel değerlendirmiş. Çok güzel bir yılbaşı kapı süsü yapmış. 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi bu şekilde değerlendirileceği...
Bu da Füsun Hanım'ın damask desenlerle yaptığı diğer kapı süsü




Zarifçe blogunun yazarı Nedret ablaysa gerçekten vintage bir çanta üzerinde değerlendirmiş. 
Blacktea takılarının tasarımcısı Mine Hanım, iğne oyalarıyla, boncuklarla kombinleyerek, çok çeşitli taçlar yapmış. Tüm çeşitleri Emek Sensin dükkanında...




Birdysevda blogunun yazarı Sevda Hanım, bu şirin broşları süslemiş. Clutchları da vardı ama bulamadım.
...ve Leyya Bags ütüyle yapışan keçe ajurlu kelebekleri bu şahane clutchta değerlendirmiş. 
Bu postları yazmaya bayılıyorum. Benden aldığı malzemelerle birşeyler yapanlar varsa mutlaka haberim olsun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top