29 Şubat 2012 Çarşamba

0

Ellerine Sağlık VOGUE Türkiye !

 


Vogue Türkiye 'nin Mart sayısının kapağını Angelina Jolie süslüyor. Zamanlama olarak bundan daha iyisi olamazdı. Hem Oscar'ların zamanı, hem de dünyayı ayağa kaldıran Sağ Bacak sayesinde bundan daha iyi bir zamanlama olamazdı. Ki Angelina Jolie özel olarak US Vogue haricinde kapak yapmayı sevmez. Bu bakımdan tüm Vogue Türkiye ekibini canı gönülden kutluyorum.

Türkiye 'ye Vogue geliyor haberleri ilk çıktığı zaman kopan yaygarayı hatırlıyorum da boşu boşuna ortalığı aleve vermişiz. Ne yalan söyliyim ben de bu kadar başarılı olacaklarını tahmin etmiyordum. Ama yaptığım hatayı ya da yanlışı ifade etmeyide bilirim. Türkiye ekibi, Vogue İtalya ile birlikte takip edilesi en keyifli Vogue 'u çıkarıyorlar. Vogue Fransa 'dan hala arzu ettiğim verimi görememek ise ayrı bir post olarak tartışılabilir.

Gelelim yine Angelina Jolie 'ye. Mert&Marcus 'un merceğinden en güzel Angelina Jolie kapaklarından biri olmaya aday diyebilirim. Kapak fotoğrafında açı, ışık, renkler, makyaj 10 numara. Artı minimum yazı olması ise en isabetli karar. Sadece yüzünün kullanıldığı birçok kapak var ama bu bambaşka bir kalitede.

Angelina 'nın iskeletor vücudunu beğenmeyen biri olarak iç fotoğraflarda sadece yüze odaklanmalarını anlayabiliyorum. Gerçi fotoşopla olmayan 5 bin 6 bin gram rahatlıkla eklenebilirdi ama kimse yemezdi. O yüzden bu tarz ucuz numaralara başvurmayıp sadece kusursuz yüz hatlarına odaklanmaları yerinde olmuş.

Kapak harici pozlar beni pek cezbetmedi. Gönül isterdiki birçok tasarım kıyafetler göreyim uzun uzun detayları inceleyim. Hatta genel hava alalade bir Beauty editoryallerini andırıyor. Ama kişi Angelina Jolie gibi dev bir isim olunca açıkçası bu düşündüğüm benim bile umurumda değil :)

2. yaş kutlaması için bundan daha iyi bir çalışma olamazdı. Vogue Türkiye çıtayı kısa zamanda çok yukarılara çıkardı. Umarım bu heyecanı ve titiz çalışmayı her daim canlı tutmayı başarırlar.



Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top