27 Şubat 2012 Pazartesi

0

Her Yönüyle Trabzon Etkinlikleri 2



Cumartesi günü Trabzon etkinliklerine uğrama fırsatı bulduk. Çok detaylı inceleme/gezme fırsatımız olmadı. Çok kalabalıktı. Kuzeyle gezebildiğimiz kadar gezdik. Benim oğlum çok mutluydu. Amcalarla, teyzelerle sohbet etti. Yeme özürlü oğlum güzel ablaların tereyağ tattırdıkları bir stanttan Trabzon ekmeği istedi. Üç gün aç kalmış gibi bir de keyifli yedi ki anlatamam.


Yiyecek içecek stantları için AKM'nin önüne ayrı bir çadır kurulmuş. Uzun uzun kuyruklar vardı. Niyetim yöresel yemeklerin fotoğrafını hatta bazılarının yapılış aşamalarını fotoğraflayabilmekti ama ne mümkün. İçeride iğne atsanız yere düşmüyor. Kuzey'de kucağımdaydı. Tek elle sizin için sadece bu fotoğrafı çekebildim. Sanırım tereyağında tavalıyorlardı. Kokusu muhteşemdi. Aklım kaldı diyebilirim.

En önemlisini atlıyorduk neredeyse çadırların önünde TRABZONSPOR standı, kocaman bir tır... Bordo mavilileri yakışır bir kalabalıkta mevcuttu.

AKM'nin önünde bir güzel horon vardı ki anlatamam. Hafif yağmur çiseliyordu ama kimsenin umurunda değildi. Kendilerini kemençeye öyle bir kaptırmışlardı ki... Bir tek benim gibi küçük çocuğu olanlar içeri kaçıyordu. Biz de öyle yaptık. İçeri de dışarıdan farklı değildi. İnsanlar özlem gideriyorlar. Belediyeler, Halk Eğitim Merkezleri, dernekler, liseler vb tanıtım/satış stantları. Karadenizle ilgili aklınıza gelebilecek her şey.

İstediğim gibi fotoğraf çekemedim. Çok kalabalıktı ve Kuzey kucağımdaydı, tek elle... Artık olduğu kadarıyla sizinle paylaşacağım.

Bu seferlik de böyle olsun, seneye daha programlı bir ziyaret yaparız umarım.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top