21 Şubat 2012 Salı

0

Irkçının vatanı yok

Çok net: Eğer ırkçılık gerizekalılığın bir sonucu değilse, nedeni olmalı. Evet bu bence çok net.

Adam çıkıp diyor ki çocukların kanları alınsın gen haritaları falan çıkartılsın, eğer vatana millete zararlı olacakları anlaşılırsa daha yürümeye başlamadan yok edilsin.

Buradaki adam, bir ilkokulun müdürü. Öğretmen yani. Saçma sapan bir şaka mı, birileri sarkastik bir eylemde mi bulunmuş kafasına göre diye düşünürken, ve yuh be kardeşim yani bunun şakası bile fena bi şey diye söylenirken, bir de bakıyorsun ki, aynıyla vaki çıkıyor. Bildiğin gerçek. Hakikaten bir okul müdürü çıkmış bunları söylemiş.
Bebekleri öldürün diyor yani. Öyle bir diyor ki, aha ben burada cümleleri toparlayıp mevzuyu özetleyemiyorum bile.

Hayır sonra da niye kendi kendine söylenen, durduk yere ağzını bozan bi kadın oldum diye dertleniyorum. Bir bakıma şanslıyım aslında, ya hiç tepki veremeyecek bir hale gelseydim? Umurumda olmasaydı mesela? Ya da ne bileyim duyarsızlaşsaydım olan bitene. Duya duya alışsaydım..

Lakin zor be arkadaşım, bu memlekette duyarsızlaşmak bile zor. Umursamamak, boşvermek bile zor. Tepe sersemi olmadan geçirdiğin tek bir gün bile yok. Midene ağrılar girmeden, sinirlerin bozulmadan geçirdiğin bir gün bile yok.

Sürekli tepişen bi şeyler olunca, bünye o birbirinden bağımsız error veren tepişkenler yüzünden az miktarda huzur içeren bir boşvermişliğe, bi tatlı alışmışlığa bile olur veremiyor. Öyle rezil şeyler duyup okuyoruz ki, işte iki gram duyarsızlaşmaya bile imrenecek hale geliyoruz. Di mi? Öyle mi hakikaten, yoksa bi ben mi böyle düşünüyorum? Kafayı yemeye başladıysam sermayeden, söyleyin bileyim.

Yani bak klişe geliyor tam şimdi şuradan: Yıl olmuş 2012, içimizden bir insan (yemişim mesleğini vs) çıkıyor diyor ki: Kanlarına bakın, büyüyünce vatana millete zararı dokunacaksa öldürün daha bebekken. E şimdi gel de yeme lan kafayı? Nasıl olacak o iş?

Evet aslında ırkçının faşistin dini imanı, vatanı milleti yok. Irkçılık var, faşizm var. Vatan millet bunların dolaplarında sıralanan bahane askılarına geçirdikleri formalar, taktıkları maskeler. Bir gün onu geçiriyor sırtına, diğer gün öbürünü. Bir gün şu dili konuşuyor, başka bir gün bu dili. Bir gün bebek katiliii!! diye paralıyor hançeresini, sonraki gün, öldürün bebeklerii!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top