22 Şubat 2012 Çarşamba

0

Yeni Keçe Güller!

 Bu güllere bayıldım. Cabochonları hatırlattı bana... İlk aşamada pastel renklerde kestim. İleriki günlerde canlı renklerde ve yün keçeden kesilmiş olanlarını da paylaşacağım.
Kıvrılarak gül haline getiriliyor. Burada nasıl yapıldığını görebilirsiniz. Örnekteki kağıt olduğu için çubuğa takıp yapılmış, keçede elinizle de aynı işlemi kolayca yapabiliyorsunuz. İleriki günlerde kağıttan kestiklerimi Etsy'de satışa sunacağım.  




 Ölçüleri cm. ve inch cinsinden görebilirsiniz. Açık ve kıvrılmış halleriyle...

Bunlar da çiçek olacaklar. Yakında...
       Örgü süslemede, özel gün hediyelikleri yapımında, çanta süslemede, broş, takı, aksesuar yapımında, dekoratif aksesuarlar yapımında kullanabileceğiniz bu gülleri Emek Sensin dükkanımda bulabilirsiniz. Büyük ve küçük boylar için ayrı ayrı satış açtım. Farklı adet, materyal ve renk istekleriniz için sesiber@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top