24 Eylül 2012 Pazartesi

0

Aviva Lip Balm Review

Eylül Lila Kutu'nun kapağını açar açmaz yoğun bir çilek kokusu beni karşıladı. O çilek kokusunun sahibi de bugünün konuğu:)

Dudaklarım çok kuruduğundan lip balmlar benim en yakın arkadaşlarımdan:) Ama bu lip balm alıştıklarımdan epey farklı. Bir kere çok yağlı. Hafifçe uygulandığında bile yağlı ve bana göre rahatsız edici bir his bırakıyor. Nemlendirmesi de çok başarılı değil. Ürünü dudaklarımdan sildikten sonra nemlenmiş gibi hissetmiyorum. Ayrıca yoğun kokusu, bazıları sevebilir belki ama, bana fazla ağır geldi, sevmedim.



Swatchta gördüğünüz üzere çok hafif bir renk de veriyor.


İçeriğinde paraben yok. Bunun dışında Shea yağı, Jojoba yağı, badem yağı gibi pek çok yağ türevi ihtiva ediyor. Aşırı yağlı his bırakmasını ben bu içeriğe bağladım.



Kutuyu açar açmaz sevindiğim, ancak deneyince hayal kırıklığı yaratan bir ürün oldu. Dezenfekte ederek bir tanıdığıma vereceğim, umarım o sever.

Siz bu ürünü denediniz mi? Sevgiler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top