27 Eylül 2012 Perşembe

0

Dikkatimi Çeken Güzellikler !

Dikkatimi çeken güzelliklere bir göz atalım derim. Bu bazen bir ayakkabı, bir çanta, bir duruş ya da kıyafet de olabiliyor.


Ayşe Boyner 'in tüm look başarılı. Tarzına uyan etek ve deri detaylı bluzuyla çok hoş görünüyor. Bu kombinle YSL ayakkabıların hakkını da iyi vermiş.


Begüm Şen ile ayakkabı zevkimiz neredeyse birebir aynı :) Dikkat ederseniz ne zaman kendisi hakkında birşey yazsam yanına ayakkabılarının da görselini koyarım. Yine gitmiş Giuseppe Zanotti 'nin gümüş papişlerini seçmiş. Bunun tümü dore olanı da var ki o da yemede yanındayatgillerden. Begüm Şen 'in de aynı şekilde kıyafeti baştan aşağı nefis. O mini Chanel Boy çantasına ise ayrıca bayıldım. Rahatlıkla Günün Şıkı diyebilirim !

       
Demet Şener Kutluay 'ın bej tonlarındaki bluzu çok hoş. Son derece kibar bir kesimi var ve gayet güzel taşımış. Ayrıca teninin renginin güzelliği ve pürüzsüzlüğü de epey dikkat çekici.
 

Sedef Karamehmet 'in tümü bej tonlarındaki kombiniyle duman rengi Gucci çantasını kombinlemesini sevdim.


Sitare Akdilek baştan aşağı şıklarımdan. Bu sefer saç modeli ve makyajı kıyafetiyle çok uyumlu. Özellikle kolları tül beyaz bluzuna bayıldım. Hangi markadır bilen yardım etsin derhal gidip alacağım :)



Zeynep Karamehmet Gönenç 'in sade bir elbiseyi taşıyışına ve duruşuna bayıldım. Saçı ve makyajı çok hoş.



Ayşe Kucuroğlu 'nun Chanel Jumbo 'sunu Victoria Beckham tarzı taşıyışını sevdim. Omuzuna asmış olsaydı kıyafetiyle uyumsuz bir görüntü çıkabilirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top