30 Eylül 2012 Pazar

0

Happy Sunday | I am Rollin



I was about 10 and I'd really liked my rollerblades. I have a friend who had a skateboard and most of time we had enjoyed going to seaside. One of that days his skateboard escaped from his feet and got under my rollerblades! I guess I heard my name as slow motion. Imagine! I fell badly, no no, I was rolling actually with a skateboard and rollers! It was really funny but It hurt at the same time. I was almost crying and laughing. Now I am 20 something and whenever I see a rollerblade or skateboard I remember those days and instead of crying, I smile. This editorial makes the same feelings.
Enjoy!
10 yaşında filandım ve patenlerimi çok seviyordum. Çok sevdiğim bir arkadaşımın da kaykayı vardı ve sürekli deniz kenarına gidip birlikte kayardık. Bir gün onun kaykayı ayağından kaçtı ve benim patenlerimin altına girdi! Sanırım ağır çekimde söylenen ismimi duydum en son. Çok kötü düştüm tabii ki, aslında daha çok yuvarlanıyordum bir kaykay ve patenle birlikte! Hem çok komikti hem de canım acıyordu! Ağlamak üzereyken kahkaha atıyordum. Şimdi 20 bilmem kaç yaşındayım ve hala ne zaman paten ya da kaykay görsem o günleri hatırlıyorum ve ağlamak yerine gülümsüyorum. Bu editorial da aynı etkiyi yaptı sanırım. 
Sevgiler!






via fashiongonerouge Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top