24 Ekim 2012 Çarşamba

0

68- GÜNÜN ŞIKI : Ece Sükan

Ne yazık ki Ece Sükan 'ın Paris Moda Haftası 'nda çekilmiş bu fotoğraflarını henüz yeni gördüm. IFW 'de ki kıyafetlerini eleştirmiştim ama sizlerden öğrendiğime göre bu Stella McCartney elbiseyi Elif Cığızoğlu defilesinde de giymiş. Görmüş olsaydım hiç düşünmeden kendisini IFW 'nin en şık ünlüsü seçerdim.
 
 
Bazı kıyafetlerini beğenmesem de bazen öyle muhteşem bir şekilde görünüyor ki tüm o beğenmediklerimi aklımdan siliveriyor.
 
Elbisenin üstüne eşleştirdiği smokin ceketi, YSL ayakkabıları, toplu saçı, varla yok arası makyajı, gözlükleri ve duruşuyla 10 üstünden 20 ! Bir ara çanta ve küpeler değişmiş. Yine harika yine muhteşemmm !  
 
Aynı Stella McCartney elbiseyi bir önceki postumda gördüğünüz gibi Feryal Gülman da giymişti. Yine Feryal Gülman 'dan oluşan bir Kim Daha Şık? yapmak istemediğimden kararı anket yerine yorumlarınıza bırakıyorum. Benim seçimim zaten fazlasıyla ortada sıra sizde :)
 
Bu arada hazır laf Ece Sükan 'dan açılmışken Vogue 'dan ayrılışı hakkındaki düşüncelerinizi de merak ediyorum. Acaba gerçekten kendi mi ayrıldı yoksa işine son mu verildi. Neler oldu neler bitti bilen varsa bir zahmet aydınlatın bizi :)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top