22 Ekim 2012 Pazartesi

0

Sezonun Lüks Markalarına Karşı Koyamayanlar !

İşte benim yazmaktan en keyif aldığım konu. Sezonun hit ve lüks markalarından neler seçilmiş ve kimler giymiş ! Bu post sayesinde haftalardır bu hangi marka diyen sorduğunuz maillerinize de topluca cevap vermiş oluyorum. Gönül isterdi ki çok daha farklı markalar seçilsin hatta yeni yeni markalar öğrenilsin ve giyilsin. Ama sosyetem bu konuda ne yazık ki yenilikçi değil. Her sezon Mary Katrantzou, Peter Pilotto, Prabal Gurung, Stella McCartney, Lanvin arasında dönüp dolaşıyoruz. Ha şikayetim var mı derseniz hayır kesinlikle yok ama insanoğlu işte doyumsuzuz ve bunun da çaresi pek yok gibi :)

Lüks ve hit parçalarda hala Feryal Gülman 'ın eline kimse su dökemiyor. Neredeyse her markada kendisini göreceksiniz. Bu kıyafetleri nasıl ne zaman seçiyor hala aklım almıyor. Ve biliyorum ki özel bir yardım da almıyor. Her kıyafetinin alışverişini kendisi yapıyor kendi uğraşıyor. İddia ediyorum Hollywood da bile eşi benzeri yok :)
  
Mary Katrantzou 'ya gönül verenleri görüyorsunuz. Siren Ertan Çarmıklı, Bahar Şer, Serap Dindar, Pınar Talay ve Etel Baler. Cadı Kazanlık olarak Serap Dindar 'ı, En Şık olarakta Pınar Talay 'ın etek ve siyah bluz ile giydiği kombini seçiyorum.
  
Peter Pilotto kokteyl elbiseler de epey revaçta. Siren Ertan Çarmıklı 'nın giydiği 2 elbisede favorilerim. Sevmediğim ise Ebru Kadayıfçıoğlu 'nun Pilotto elbisesini gümüş Chanel jumbo ile eşleştirmesi.
 Victoria Beckham elbiselerde favorim Beyza Arslan 'ın Victoria by Victoria Beckham elbisesi. Berrin Yoleri de hoş görünüyor. Feryal Gülman da ise fall koleksiyonun hepsi olmalı çünkü her 2 günde bir üstünde VB görüyorum. Belli ki hatlarına yakıştığının fazlasıyla farkında :)

Erdem meraklısı 2 ismimiz var. Biri Siren Ertan Çarmıklı diğeri ise Feryal Gülman. Ama son günlerde Feryal Gülman baskın çıkıyor ve 3 seçimiyle de göz dolduruyor. Favorim 3. elbisesi.

Stella McCartney 'e geldiğimizde elbette yine bir hatta iki Feryal Gülman var. Esra Oflaz Güvenkaya 'nın üstüne bu kıyafeti zamanında yakıştırmamıştım. Feryal Gülman 'ın ortadaki elbisesi sezonun en hit parçalarından. Yakışmış yakışmasına ama açıkçası çok daha genç birinin üstünde görmeyi tercih ederdim.

Emilio Pucci 'ye geldiğimizde Burcu Karabacak ve Feryal Gülman 'ı aynı model elbiseyle ama farklı renklerinde görüyorsunuz. Ben pudra pembesine bayılmıştım. O yüzden yine Feryal Gülman 'a bakıyorum ama elbisenin üstüne tam oturmadığını ve yer yer potluklar çok göze batmış diyorum.



Lanvin ve yine Feryal Gülman. Bu 2 elbisesi için 50 'ye yakın mail geldi :) Her 2 elbiseyle de sıkı bir piştilik durumu var. Ama yeşil elbisede bu sefer pişti olan Kim Kardashian. Yeşil olanı içime fenalık verecek kadar kapalı ama kırmızı peplum çok güzel. Kim 'e bile çok yakışmış. 3 'ü de harika görünüyor.


Altuzarra 'yı sosyetede en sık kullanan isim Feryal Gülman. Ve Kate Bosworth 'un benzer modelde giydiğini seçmiş. İkisi de çok hoş görünüyor.


One Woman Show devam ediyor ve Feryal Gülman bu sefer yine Kate Bosworth 'un giydiği Burberry Prorsum kombini ile görünüyor. En azından Kate kadar birebir kombine etmeyip Gianvito Rossi bootie 'ler ile eşleştirmiş.


Son olarak bir adet Jason Wu ve Prabal Gurung katalım ve yine Feryal Gülman diyelim. Farkındaysanız son zamanlarda kime daha çok yakışmış diye anket bile yapamıyorum çünkü mazallah her seferinde Feryal Gülman olacak ki bu da epey sıkıcı bir durum :)

Jason Wu yeşil bluz ve eteği Eva Mendes üzerinde görmüştük. İkisi de birbirine yakın fiziklere sahip olduğu için ikisine de aynı oranda yakışmış. Feryal Gülman, Prabal Gurung 'un dinamik çizgilerini taşımakta da başarılı.
Konu çeşitli markalar ve farklı isimler olması gerekirken Feryal Gülman sayesinde Tek Kişilik Şova dönüştüğünün farkındayım. Suçlu ben değilim lakin herşey ortada :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top