31 Ekim 2012 Çarşamba

0

Out Of Stock # 6


Bir ay daha geride kaldı. Havaların da soğumaya başlamasıyla makyaj yapma rutinimiz geri döndü. Dolayısıyla ürünler de birer birer bitmeye başladı. Bakalım benim payıma neler tükenmiş bu ay? :)

1. Dior Addict Ultra Shine Ruj: Kendisi ilk Dior rujum olma özelliğine sahip. Açık pembe, sheer yapıda, içinde ince simleri bulunan, harika kokan bir rujdu. Ruj bitirme projem kapsamındaydı ve her güzel şey gibi o da bitti gitti. Evet, anlaşılacağı üzere bitmesine üzüldüm.


2. Dior Duo Express Instant Eye Make up Remover: Geçen ay da bitirmiştim. Bu son numune idi. Daha önceden de bahsettiğim gibi çift fazlı makyaj temizleyicilerini pek sevmiyorum. Ancak bu ürün aşırı yağlı his bırakmayan, ince yapılı bir temzileyiciydi. Bittiğine üzüldüm mü, üzülmedim mi, karar veremedim şimdi;)


3. Biotrue Lens Solüsyonu: Pek sevgili lens solüsyonumdan bir şişe daha bitirdim. Şu ana kadar en memnun kaldığım solüsyon; bir daha bir daha alıyorum. Yedeklerim de var, yaşasın! ;)


4. M.A.C Prep&Prime Vibrancy Eye Primer: Bu ürün aslında kuzenimindi, son demlerinde bana verdi ve ben sadece 1 kez kullanabildim:) Dolayısıyla yorum yapmam söz konusu değil. Ancak kuzenim bu ürünü göz altı kapatıcısından önce kullanmış; kapatıcının kalıcılığını arttırmak için. Memnun mu, değil mi bilmiyorum.


5. Dior Mini Ruj: Adını hatırlayamadığım tester ruj. 'Mauve' vardı adında ama tam olarak net değil, dediğim gibi:) Dudakta morumsu duruyor. Ruj fırçası sayesinde sonuna kadar kullandım.


6. Bepanthen Krem: Bugüne dek biten kaçıncı tüp acaba? ;)En çok dudak ve ellerimi nemlendirmesini seviyorum. Stoklarda her daim olan bir ürün, dememe gerek var mı? :)


7.  Şu yazımda tanıttığım The Body Shop Duş Kremi de bu ay bitenlerden. Memnun kaldığım bir ürün oldu. Ancak yenisini almak yerine aynı yazımda gördüğünüz duş jelini kullanacağım.







8. Max Factor Masterpiece Rimel: Maalesef fotoğrafını çekmeyi unutmuşum. İlk Lila Kutu'dan çıkmıştı. Bu rimel hem uzun süre kullanılabilir hem de çok başarılı buldum. Max Factor rimelleri zaten beğeniliyor. Ben de bunu sevdim:)



Sizler neleri bitirdiniz, tükettiniz? Sevgiler;)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top