30 Ekim 2012 Salı

0

Bitenler-6



Geçen ay yoğunluktan bitenler postu yazamadım.Bu gördükleriniz 2 aylık bitenler.Ama arada çöpe gidenler oldu.Fotoğraflar akşam çekildiği için kötü oldu.Kusura bakmayın.


1-Nelly Bifasico Yeşil Çaylı Sıvı Saç Kremi:Bundan çok bahsettim.Çok seviyorum.Bu 2.biten.3. 'yü kulanmaya başladım.tık tık

2-8x4 Deodorant:Bunu da çok gördünüz.Yenisi kullanılıyor.

3-The Body Shop Spiced Pumpkin Duş Jeli:Buna da bayılıyorum.Biri daha bitmek üzere.

4-Acnecinamide Makyaj Temizleyici:Gayet güzel.Yedeği var.


5-Cala Aloe Vera Makyaj Temizleme Mendili:Güzel bir ürün.Yeniden alabilirim.Yazısı burda.

6-7-8-Bilumum pamuklar.Bunlardan çok tüketiyorum.Çöpe gidenler de oldu.


9-Diadermine Arındırıcı Peeling.Yazısı burda.Yenisini kullanmaya başladım.Uygun fiyatlı güzel bir Peeling.

10-Panama Jack SPF30 Yüz İçin Güneş Koruyucu:Severek kullandım.Tekrar alabilirim.

11-Avon Vücut Spreyi:Bu uzun zamandır bendeydi.Kokusu güzel fakat alkollü bir ürün.Sevmedim atıyorum.Hala var mı bilmiyorum bile.

12-Bausch Lomb Bio True Lens Solisyonu:Bundan 2 tane bitti aslında İyi,güzel,hoş :D

13-Gülşah Aseton:Normal aseton.Ne artısı ne eksisi var.

14-Calvin Klein Escape Parfüm:Yıllardır bayılarak kullanıdığım parfüm.Malesef bitti.Yenisini alırım.


15-Bath&Body Works Vücut Losyonu:Kokusu şahane.Ama fazlası bayıyor insanı.Nemlendirmesi emilimi güzel.Yine alırım :D

16-Flormar Ruj:Bu da uzun zamandır bendeydi.Bitti sayılır.Rengini sevmiyorum zaten atıyorum.

17-Claire's Dudak Ruj:Sevmiyorum atıyorum

18-Claire's Dudak Parlatıcısı:Ne kadar kırmızı varsa toplamışım zamanında.Bu baya dolu ama çöpe gidiyor.

19-She Allık:Severek kullandım.Uzun zamandır bende.Artık sıra gelmiyor.Zaten bitmeye yakın atıyorum.

20-L'oreal İnfallible Göz Kalemi:Siyah renkli bir kalem.Arkasında kalemtraşı ve süngeri var.Güzel ama bir daha alırmıyım bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top