26 Ekim 2012 Cuma

0

Ecotools Fırçalarım

 
Merhabalar, mutlu bayramlar herkese! Son dönemlerde yaptığım karlı bir alışverişi sizlerle paylaşmak istiyorum.
 
Ecotools fırçaların çok sevildiğini, doğal içerikli olmasından dolayı pek bir popüler olduğunu duymuşsunuzdur. Ben de artık bu setlerden edineyim dedim. Nicedir sağda solda görüyordum ama almıyordum. Çünkü bana göre Türkiye fiyatı uygun değil, hatta yüksek bile sayılır. Derken, bir gün eBay'de dolaşırken 'Ecotools' u sorgulattım ve satıcıları inceleyip en uygununda karar kıldım ve bu iki seti aldım. Hemen belirteyim, blogger arkadaşlarımdan öğrendiğim üzere makyaj fırçaları yurtdışı kozmetik yasağı kapsamında sayılmıyor; o nedenle bu ürünler gümrüğe takılmadan sorunsuzca geldiler- çok şükür.

Daha da önemlisi aşağıda gördüğünüz iki set için kargo dahil(daha doğrusu benim satın aldığım butikte kargo satıcı tarafından karşılanmaktaydı) 11 ya da 12 Dolar'a (yaklaşık 22-24 TL) mal oldu. Bilenler şoku atlattıysa, bilmeyenler için mini bir açıklama yapmak istiyorum: Bu fırça setlerinin tanesi ülkemizde yaklaşık 50 TLye satılmakta. Ben 2 tanesini tek fiyatının yarısına almış oldum. İsteyenler mail atarsa,  satıcı bilgilerini yazabilirim.  

Şu ana kadar en sık allık ve kapatıcı fırçasını kullandım. İkisi de yumuşacık. Ürünü eşit dağıtmada başarılı. Bu fırçalar gerçekten kaliteli. Ben çok sevdim:)

Sizin kullandığınız Ecotools fırçalar var mı? Sevgiler:)


.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top