31 Ekim 2013 Perşembe

0

BEYU Catwalk Star Eyeshadow

Almanya'nın en güzel markalarından biri olan Beyu'yu mutlaka duymuşsunuzdur. Köln'de Douglas mağazasında bu güzel markanın birbirinden şahane ürünlerini görünce kendimi nasıl tuttum hala inanamıyorum, sadece bu üçlü farı alıp çıktım.. İyi ki de almışım, birbirinden güzel makyajlar yaparım ki ben bu renklerle :) Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 14 euroydu.. Farın kadifemsi bir yapısı var, pigmentasyonu şahane, sürümü inanılmaz yumuşak, kalıcılığı da çok iyi.. Kısacası bir fardan beklenen tüm ihtiyaçları karşılıyor.. Renkler de fotoğraflarda göründüğü gibi birbirinden güzel..










3 renk de normalde severek kullandığım tonlarda.. Pigmentasyonda güzel olunca bu farları sık sık kullanır oldum..







Yakında bu farlarla bir makyaj yapmayı planlıyorum.. Nasıl beğendiniz mi renklerini?? Beyu'nun başka ürünlerini kullandınız mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top