26 Ekim 2013 Cumartesi

0

Makyaj Temizleme Mendilleri

Makyaj yaparken sorun yok, sıra temizlemeye geldiğinde of puf başlıyor bende. Olabildiğince hızlı ama bir o kadar da derinlemesine temizlemek istiyorum makyajımı...

Makyaj temizleme ürünlerini kullansam da bazen üşengeçliğim baskın çıkıyor ve makyaj temizleme mendilleri ile şipşak temizlik yapıyorum :)
Bu mendiller eyeliner ve suya dayanıklı maskara kullanıyorsanız yetersiz kalıyor. Bu aşamada farklı ürünlere ihtiyaç duyuluyor elbette.
Çok yorgun olduğum akşamlarda, seyahatlerde tercih ediyorum, bu nedenle çantamda mutlaka taşırım.
Birkaç marka var kullandığım:


Favorim: Raw Ganic
Neden mi?
Öncelikle %95 organik !!!
Paraben içermiyor
Hayvanlar üzerinde test yapmayan bir firma...
Yumuşacık dokusu var
Aloe vera ve yeşil çay içeriyor
Temizleme, tonik ve nemlendirme bir arada
25 li paketlerle satılıyor, 25 mendil yeterli çünkü bu paketleri uzun süre kullanamıyorsunuz, illa ki kuruyor :(







Diğer mendil tercihim: Uni Make up Removal Tissues
Bir takım bitki özleri ve farklı içeriğiyle anti aging etkisi iddiası var. Nihayetinde yüzümüzü silip attığımız mendillerin bu etkileri bu kadar kısa sürede verebileceğini düşünmüyorum...
Göz makyajı için ayrıca bir ürün kullanmak gerekebiliyor.






Yokluk durumunda: huggies
Huggies badem için tercih ettiğimiz ıslak mendil. Malum her daim yanımızda.
Acil durumlarda bademin annesi de kullanıyor makyaj temizliğinde. Sürpriz seyahatlerde, uzayan gece gezmelerinde tercih ediyorum, çok da memnunum :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top