31 Ekim 2013 Perşembe

0

Loreal Color Infaillable Far İncelemesi ve Makyaj Örneği


Sizlere harika bir fardan söz edeceğim. Çoğunuz biliyorsunuz, bir sürü rengini swatchladınız ve hatta Watsons, Gratis indirimlerinden birinde satın aldınız. Nereden mi tahmin ediyorum? Şey, ben de aynı şeyi yaptım;) Watsons'ın yaz indirimlerinden birinde bu güzellikle kasaya vardım:)

Yapısı alışılagelmişin oldukça dışında. Pigmente benzese de pigmentten daha yoğun, katı ve dokulu bir ürün. Üstelik pigment kadar ince ve uçuş uçuş değil:) Ancak sıradan farlar gibi sıkı yapılı da değil. Aslında pigmentin söz gelimi Fix Plus'la ıslatılıp kurumaya bırakılmış hali gibi. (Hey, sanırım formülünü buldum!:) ) Kalıcılığına gelirsek bazsız orta derecede kalıcı, bazla daha iyi renk ve dayanıklılık performansı gösteriyor. Aşağıdaki makyaj örneğinde bazsız kullanımını göreceksiniz. Bu far serisini çok sevdim, hatta Burning Black rengini de aldım.( yakında onun da makyaj örnekli yazısını yazmayı planlıyorum.) 


Bendeki Permanent Kaki adlı ışıltılı açık yeşil. Yapısından ötürü üzerinde siyah bir tutacakla far minik kavanozuna sabitleniyor. 



Hafif uygulanmış swatchı.


Yoğun uygulanmış swatchı.

Gelelim o günkü makyajıma... Temizlenmiş ve nemlendirilmiş cildime The Balm Balm Shelter renkli nemlendirici uyguladım. Gözlerde ise baz kullanmaksızın bu farı sünger uçlu bir firçayla tüm göz kapağıma uyguladım. Ardından MAC 217 fırçamla farı göz kapağım üzerinde ve crease bölgemde dağıttım. Göz kalemi kullanmak yerine MAC Rebecca Moses Illustrated Face Kit'ten show-stopper farı gözümün üzerine ve alt kirpik dibime geçtim. Göz altımdaki koyu halkaları Maybelline Lumi Touchla giderdim. Clinique High Impact rimelle de göz makyajımı tamamladım. Yanaklarımda gene Rebecca Moses Illustrated Face Kit'in içinde yer alan Melba allığı kullandım. Gloss olaraksa Estee Lauder Wired Copper'ı seçtim.

Voila!




Günlük kullanılabilecek bir makyaj olduğunu düşünüyorum. Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top