25 Ekim 2013 Cuma

0

ISABEL MARANT FORH&M KOLEKSİYONU PARİS'TE BİR SOKAK KUTLAMASIYLA SUNULDU

Dün gece AudreyTautou, JanuaryJones, FreidaPinto, AstridBergès-Frisbey, Olga Kurylenko, Alice Dellal, MélanieDoutey and LouLesagede dahil olmak üzere moda meraklıları Paris'te bir araya gelerek IsabelMarantfor H&M koleksiyonunun tanıtımını kutladı. Koleksiyon, Marant'ın bohem enerjisini yakalayan canlı bir kent atmosferinde, GrandmasterMelleMelveRappersDelight, TheSugarhillGang'ın canlı performanslarıyla coşan bir ortamdaresim, video ve modellerle birlikte sinematik bir tarzda sunuldu.
                                                            
Düngerçekleşen etkinlik, misafirleri 90'lı yılların başlarına, Isabel'in adını verdiği ürün yelpazesini tanıttığı bir dönemin Paris'indeki bir sokak yaşamı kesitine götürmüştür: birahaneler, neon ışıkları, pizzacılar, hediyelik eşya dükkanları, manavlar, sokak satıcıları ve dışarıda keyifle dolaşan insanlar. Kariyerinin en ikonik parçalarını içeren koleksiyon, Isabel Marant'ın dünyasını gözler önüne seren resim, video ve sokak modelleriyle sinematik bir tarzda sunulmuştur. Tarzının ayrılmaz bir parçası olan Paris, koleksiyonun 14 Kasım tarihinde dünyanın dört bir yanındaki yaklaşık 250 mağazadasatışa sunulmasını kutlamak için doğal bir tercihti.

"Koleksiyonu kırmızı halı abartısıyla değil; gerçek, rahat bir tarzda sunmak istedik. Ben işimi bu gözle görüyorum. Herkes için tasarım yapıyorum ve her zaman çevremdeki dünyadan esinleniyorum.Bu nedenle etkinliğin fonu olarak bir kent ortamını seçmek doğal geldi. Bu kent de Paris'ten başka bir yer olamazdı, çünkü bu kent DNA'mın bir parçası" diyor IsabelMarant.

"Üst düzey bir tasarımcının böyle bir işbirliği yapmasının ve herkesin kendi tasarımlarına kolayca erişilebilmesinin gerçekten harika olduğunu düşünüyorum. Parçalar harika ve göz koyulası. 14 Kasım’da sıraya girecek çok insan tanıyorum,  bu heyecan verici.” diyor JanuaryJones.

“Benim katıldığım ikinci H&M işbirliği koleksiyonu. Genç kızların ve aynı zamanda benim gibi H&M’den alışveriş yapmayı seven kadınların hevesle alışveriş yapmak isteyeceği tasarımcılarla işbirliği yapılmasının önemli olduğunu hissediyorum. Moda sadece güzel ve şık olmamalı, aynı zamanda uygun fiyatlı olmalı.” diyor FreidaPinto.

"Bu sokak kutlaması, havalıParis tarzının enerjisini yansıtan bir koleksiyonu sunmak için mükemmel bir yoldu.  İyimser ve gerçekçi bir his verdi: Isabel Marant'ın kent sofistikeliği ve bohem tarzı konusundaki hünerinin bir yansıması. Kadın, erkek ve gençlere yönelik koleksiyonun Marant’ın ruhuna uygun olduğuna inanıyorum, müşterilerimizin de bu koleksiyondan bizim kadar heyecan duyacaklarını umuyorum." diyor H&M'de Kreatif DanışmanıMargareta van den Bosch.



















Etkinliğin ve koleksiyonun fotoğraflarıiçin lütfen hm.com/press adresini ziyaret edin.

Etkinliğin videosu için lütfen hm.com/press adresini ziyaret edin. Video gün boyunca izlenebilecektir.

#HMIsabelMarant

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top