27 Ekim 2013 Pazar

0

Geçmiş acılarınızı misafir etmeyi reddedin...



Hayatınızda ilerlemek isteseniz de bir ayağınız frende olabilir. Özgür olmak için bırakmayı öğrenmelisiniz. Acıyı serbest bırakın. Korkuyu serbest bırakın. Geçmiş acılarınızı misafir etmeyi reddedin.
Bu acının geçmişe tutunmak için harcadığı enerji sizi de yeni hayatından geri tutuyor.

Bugün neyi serbest bırakacaksınız?

- Morrissey-


Gelin bugün bir iyilik yapalım kendimize ve geçmişte yaşadığımız bir olaydan dolayı, hala hatırladığımızda bize acı, hüzün veren veya suçluluk hissetmemize neden olan duygularımızdan özgürleşelim..

Kendimizle baş başa kalacağımız bir köşeye çekilip..

Ben yaşadığım her şeyi tam olduğu haliyle kabul ediyorum. Tüm yaşadıklarımı yaşanması gerektiği için yaşadım..
Yaşadığım her şey benim kendi seçimim.
Verdiğim her karar benim kendi seçimimdi O an için elimden gelen oydu!

Şimdi ; Bana acı veren bu duyguları serbest bırakıyorum...
Benim gücümü tüketen, sınırlandıran tüm inançlarımı tek tek değiştiriyorum.
Yerine beni geliştiren inanç ve düşünceleri koyuyorum.
Tüm korkularımı sevgiye dönüştürmeye niyet ediyorum.
Kendimi affediyorum..
Hayatı seviyorum.
Yaşamayı seviyorum.

 diyelim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top