28 Ocak 2014 Salı

0

Bebek Bezi Mevzusundan Bana Ne ise...

Eşimle şuan ailemize yeni bir birey katmak için çok erken olduğunu düşünüyoruz. Tabiki çevremizdeki arkadaşlarımızın, ailelerimizin bebeklerini sevmekten geri kalmıyoruz. Hepsine güzel, mutlu ve sağlıklı ömürler olsun!

Daha evvelki yazılarımda da hep dedim ya Google amca beni seviyor. Diyet reklamlarından bebek bezi reklamlarına döndük. "Bari sarımsak çayı ile kilo verdirtemedim, yağlar boşa gitmesin, çocuk doğursun!" dedi ki hep bir bebek bezi reklamı görür oldum. Bu bezler standart market bezi olmadığı için ilgimi çekti asıl. Daha evvel de konuyu biliyordum ama detayları konusunda fikrim yoktu, bu sayede araştırma fırsatı yakaladım. Aranızda mutlaka güzel anneler ve anne adayları vardır, belki çorbada benim de bir tuzum olur diye düşündüm.

Bahsi geçen bezler yeniden kullanılabilen, yıkanabilen, organik malzemelerden üretilmiş ve hiçbir kimyasal madde içermeyen bezler. Bu sayede hem paketlerce beze para harcamak zorunda kalmıyorsunuz, hem de güzel bebeğinizi kimyasallardan koruyorsunuz. Ayrıca ek not olarak söyleyeyim, bezler çok güzel görünüyorlar! Üzerlerinde çizgifilm karakterleri, desenler, renkler, binbir çeşit...

Normalde Amerikalı ve Avrupalı bloglarda gördüğüm bu bezleri Türkiye'de üreten ve satan Türk markaları da piyasaya girmiş. Bu da ayrı bir sevindirici; demek ki Türkiye piyasasında da böyle bir talep var, ne mutlu!

Eğer sizin de bu tip bir arayışınız var ise Google'da "Yeniden Kullanılabilir Bebek Bezi", "Cloth Diaper" gibi aramalar yaparsanız, hem markalara hem de birbirinden farklı modellere ulaşabilirsiniz.

Bebeğim olsaydı, denerdim mutlaka :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top