26 Ocak 2014 Pazar

0

Tavuk suyu corba

terbiyeli tavuk suyu çorba
şehriyeli tavuk suyu çorba
şehriyeli tavuk çorbası
sehriyeli-tavuk-corbasi
tavuk suyuna çorba tarifi
    Grip mikrobunun bol olduğu bu günlerde en çok tavsiye edilen çorbaymış bu Tavuk suyu çorba
Ben suyunu çorbada kullanmayı sevdiğim için bütün tavuk alıyorum. Parçalayıp haşlıyorum. suyunu  ve biraz beyaz etini çorbada kullanıyorum.
Bütün tavuğumuzu güzelce içini dışını yıkıyoruz. bazen bütün olarak bazende parçalanmış halde tencereye koyup üzerine örtüp biraz geçecek kadar su ve tuz koyup haşlıyorum.Haşlanan tavuğun suyunu süzüp bir tencereye alıyorum. Ayrı bir kasede 1 tepeleme yemek kaşığı un ve 3-4 kaşık yoğurdu karıştırıyorum. Tavuk suyundan bir kepçe alıp kaışımın biraz ısınmasını sağlıyorum. Tel süzgeçten süzerek karışımı tavuk suyuna ekliyorum tabi hemen çırpma teliyle karıştırıp topaklanma olmasını engelliyoruz. Güzelce karıştırılan çorbaya 1 küçük çay bardağı kadar şehriye ve küçük küçük didiklediğim tavuk etlerini ekliyorum. Ocakta devamlı karıştırarak kaynamasını bekliyoruz. 1-2 taşım kaynayınca ocağın altını kapatıyoruz. Kendi sıcaklığıyla eklediğimiz şehriyelerde pişiyor.

Çocuklarımıza yada alemize güvenle yedirebileceğimiz katkı maddesiz harika Tavuk suyu çorbamız hazır

Afiyet olsun

tavuk çorbası
çorba tarifleri
tavuk suyu çorba tarifi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top