26 Ocak 2014 Pazar

0

MİM'lendim & MİM'ledim

Merhabalar ,
Uzun zamandan beri yazamıyorum bazı sebepler yüzünden. Amaaa yavaş yavaş geri dönüyorum merak etmeyin:)
Başlıktan da anlayacağınız gibi konumuz MİM.Eminim görmüşsünüzdür.Çünkü su sıralar bir hayli yoğun!
 Peki nedir bu MİM?hemen kısıca ondan bahsedeyim.
"Mim nedir, mim işaret etmek anlamı taşımaktadır. Blog dünyasında mimlemekise bir konuyu hakkında yazı yazarak bu yazıyı bir veya birkaç kişiye işaret ederek onlarada paslamaktır. Böylece o kişiler de mimlenmiş olurlar." - Bilal yılmaz
~~
Zerrun'un turuncusu  beni mimlemiş! Sorulara cevap vererek görevimi yerine getiriyorum! Çok sağol kuzumm. :)

1)KIŞ DEYİNCE İLK AKLINIZA NELER GELİYOR?
Yağmur, atkı bere, bir de çok sevdiğim yağmur botlarım :)

2)FAVORİ KIŞ AKSESUARIN NEDİR?
Şıkır şıkır parıldayan kolyeler!

3) KAHVE Mİ? ÇAY MI? SALEP Mİ? 
Tabikide kahve! Hemde türk kahvesi:)


4) FAVORİ KIŞ MUMUN?
Bir kokuya sığdırmak zor olsada Yankee candle mumları bir harika!


5) KIRMIZI RUJ MU ? EYE LİNER Mİ?
bordo mat rujları severim!

6) EN SEVDİĞİN KIRMIZI RUJ ?
Rimmel markası mat serisinin 107 numarayla taçlandırılmış kadife bordo ruj resmen benim için yaratılmış!


7) EN ÇOK GİYDİĞİN KAZAK ?
Krem rengi Vintage kazağım bir tane !:)

 8)EN SON ALDIĞIN KAZAK?
Stradivarius'dan toz pembe kazak.

9) ÇOCUKLUĞUNDAN BİR ANINI BİZİMLE PAYLAŞ.
4- 5 aile ile gittiğimiz kahvaltı salonunda , kahvaltı bittikten sonra çevreyi dolaştığımız anlar çok eğlenceliydi! Arkadaşlarımla çok iyi vakit geçirmiştim Ve "bugun hayatımın en güzel günü" dediğimi de hiç unutmuyorum:):)

10) FAVORİ KIŞ OJEN HANGİSİDİR?
Koyu ojeler tabiki:)

11) KISA BOT MU ? UZUN BOT MU?
Bİker botlar harika !

12) FAVORİ KIŞ PARFÜMÜN ?
Si de Giorgio Armani! Farklı kokusu ve kalıcılığıyla büyülüyor beni!


13) FAVORİ KIŞ MAKYAJ ÜRÜNÜN ?
Maybelline Affinitone Concealer


14)FAVORİ KIŞ CİLT BAKIM ÜRÜNÜN?


15) KIŞ MI ? YAZ MI ?
Yaz demek istesem de kış diyorum.
~~

Mimlendiğime göre mimleme sırası bende !






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top