31 Ocak 2014 Cuma

0

Komagene - Hayırlı Olsun...

 Sevgili Kuzenim,  "Komagene"den bayilik alarak,
Öveçler 4.Cadde'de küçük, sevimli bir mekan açtı.
Hafta sonu açılışı yapıldı ve bizi çok güzel ağırladılar.
Benim sınav görevim olduğu için biraz geç gittim ve
hazırlık aşamalarına katılamadım.
Emeği geçen herkese teşekkürler...
 
Buradan tekrar "hayırlı olsun" demek istiyorum.
 
Eğer yolunuz düşerse;
Ankara - Çankaya
Öveçler 4. Cadde
Komagene
Sevgili Gül Ailesi, hepiniz çok çalıştınız ve çok yoruldunuz.
Ellerinize, yüreğinize sağlık...
İnsan yaptığı işe sevgisini katınca sonuç böyle oluyor demek ki!
 Allah yolunuzu açık etsin...
Bereketini versin.
 
Benim çiğ köfte ile pek aram yoktur ama bunu beğendim.
Marifet Komagene'de mi, yoksa Kuzenim'de mi bilemiyorum ;)
Test ettik onayladık...
Sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top