29 Mayıs 2010 Cumartesi

0

Fotoğraf makinam geldi...

Uzunnn bir bekleyişin ardından en sonunda fotoğraf makinamı elime alabildim.
Markası Grundig GSC 510.
İnternetten şöyle bir araştırayım dedim fotoğrafından başka hiçbir bilgi bulamadım. Ya yeni piyasaya sürüldü yada bir işe yaramıyor bunuda kaldırmışlar :))

Henüz pek bakamadım ama kısaca özelliklerini sayacak olursak:
12 mega pixcels
Dokunmatik lcd ekran
Ses ve video kaydı mevcut.
Diğer fotoğraf makiları ile hemen hemen aynı özellikleri taşıyor.

Umarım bu defa dijital olan bu makinadan memnun kalırım. Kalmalıyımda, bu 3. makina, bir daha arıza yaparsa bu makinalardan bir daha alıp kullanmayı düşünmüyorum.

Artık diktiğim diğer kıyafetleri vaktim olduğunda yavaş yavaş bloğuma ekleyebilirim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top