23 Ocak 2011 Pazar

0

Bitki Çayı Kupası


Böyle bir bitki çayı kupası varmışta benim haberim yokmuş...
Görünce çok hoşuma gitti bende hemen aldım. İçinde bitkileri koymak için porselenden bir süzgeci var. Üzerine sıcak suyu döktükten sonra kapağını kapatarak demlenmeye bırakıyorsunuz. Sonra afiyetle çayınızı yudumluyorsunuz.



Birde hemen soğumasın diye altında mumu olanlarıda var, buda çok hoşuma gitti.

Tek içimlik oldukları için bir kupa yetersiz gelebilir yani bana göre demeliyim aslında. Hediye olarakta güzel bir alternatif olduğunu düşünüyorum. Birde özellikle çalışan biri iş yerinde sıcak su ile şipşak bitki çayını hazırlayabilir, bu yönden de kullanışlı olduğunu söyleyebiliriz.

Ben kupamı çok sevdim...
Biraz süslü ama olsun zaten onun bu süslü haline vuruldum :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top