26 Ocak 2011 Çarşamba

0

Bloggers & Designers Party



Hatırlayacaksınız Building mağazası ile çok güzel bir projeye imza atmıştık. 15 blogger 15 tasarımcı ile eşleşti. Kurraları çektik, sungrealarimizi içtik ve neler yapacağımızı konuştuk.. O günden bugüne tasarımclıarımız harıl harıl bizler için çalışıyorlar. Ben New York'da olduğum için tabii ki mail yoluyla ve büyük zorluklarla bir şeyler yapmaya çalıştık sevgili Songül Cabaci ile :)

Ama öyle güzel ve "ben" bir şey çıkarmış ki ortaya, sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum! Dün blogger arkadaşlarımın fotoğraf çekimi vardı ben maalesef ona da katılamadım ama burada bir fotoğraf çekimi yapıp onlara fotoğrafları yollayacağım. Bu akşam ki partide ise tasarımcım Songül Cabacı beni temsil edecek. Cuma günü sizlerle Songül'un muhteşem tasarımını ve partiden fotoğrafları paylaşacağım.. Bu tarz projelerde başka markalarıda görmek istiyoruz buradan duyuruyorum :)
Bir önceki yazımı okumak ve göz atmak için tık tık:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top