19 Ocak 2011 Çarşamba

0

Sevgili Günlük-Etsy'den Kumaşlarım Geldi :)

        Yaklaşık 10 gün önce Etsy'den sipariş verdiğim Michael Miller kumaşlarım bu sabah biz kahvaltıdayken geldi. Paketi görünce siparişlerim olduğunu anlamadım, o kadar ince bir zarftı ki, aldığım kumaşların o zarfın içinde olabilceğini hayal edemedim. Kuzenimden beklediğim bir zarf vardı o sandım. Gönderene bakınca da daha da şaşırdım. Çünkü alışveriş yaptığım Etsy satıcısından geliyordu. Yoksa yanlışlık oldu da numune kumaş mı gönderdi diye düşündüm. Paketi açınca kumaşların vakumlandığını anladım ve bir ohhh çektim.

        Zaten hepsini ayrı ayrı beğenerek seçmiştim ama görünce daha da beğendim. Siparişlerimi biraz kolaylayıp, ilk fırsatta evim için yapmayı planladığım işlere başlamak için sabırsızlanıyorum. Bitince mutfağımdaki yerlerini alacaklar. Sonra bir posta sipariş daha verip salonum için birşeyler yapmak niyetindeyim.


Aynı kumaşlardan satan çok fazla Etsy satıcısı var elbette. Fakat merak edenler için ben buradan aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top