15 Ocak 2011 Cumartesi

0

Eve Döndüm...


En sonunda evime gelebildim...

Kontrollerim tamamdır doktorum iyileşme sürecinin iyi olduğunu söyledi...

Çarşamba günü eve döneriz diyordum ama benimle birlikte annem ve ablamda gelince dönüş süresini biraz uzattık. Biraz İstanbul'da vakit geçirdik dönüşte de Çerkezköy'de ki teyzeme uğradık birkaç günde orada kaldık. İstanbul'da yaşanmaz diyordum ama sanayi bölgesi olan Çerkezköy ve Çorlu'da hiç yaşanmazmış, akşam olunca ne kadar çok sis çöküyor göz gözü görmüyor desem yeridir. Havası çok kötü insan nefes bile alamıyor, o kadar çok fabrika varki havasını ve suyunu fabrikalar mafetmiş durumda. Gece yolculuğu yaptık siste olunca 2.5 saatlik yolu 5 saatte geldik.

Neyse ki artık evimdeyim...
Ben yokken yorum bırakanlara mail gönderenlere çok çok teşekkür ederim.
Şimdi sorulara cevap verme ve yorum bırakanları ziyaret etme zamanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top