17 Ocak 2011 Pazartesi

0

Lehim Makinası ile Nasıl Boncuk Yapıştırılır Bilen Var mı ?



Yukarıda gördüğünüz basit lehim makinasını geçen hafta İstanbul'a gittiğimde 1.5 tl ye aldım ne kadar işe yarar bilemiyorum. Daha iyileride vardı ama işi bilmediğim için ben ucuz yollu olanını seçtim. Silikonlu kristal taşlar geçen seneden alınıp bir köşeye atıldı. Daha önce bazı yerlerde lehim ile bu tarz taşların yapıştırıldığı görmüştüm google de aradım ama tam olarak nasıl yapıştırıldığa dair bir açıklama bulamadım.

Bende makinanın fişini takarak ısınmasını bekledim daha sonra ince ucunu taşların arkasındaki silikona değdirerek yumuşamasını sağladım ve kumaş üzerine işe yaramayan bir cımbız ile yerleştirerek üzerine biraz baskı uyguladım. Yapıştılar sanırım ama uyguladığım teknik doğrumudur, bilen varsa bana bu konuda yardımcı olabilir mi?


Bu taşlar ise 50 krş.tan daha büyük kumaşa yerleştirip tersten ütülenmesi gerekiyormuş. Küçük bir paket içinde 7 adeti 1 tl.den satılıyordu denemek içi bunlarıda aldım. Ütü tutmazsa sıcak silikon ile yapıştırırım dedim.

Bu aralar kıyafet süslemelerine geçiş yapıyorum bakalım ortaya neler çıkacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top