14 Ocak 2011 Cuma

0

Ucube !

        Dün akşam bir anlık hevesle mankenimi kaplamaya karar verdim. Kumaş mankenimi divitinle kaplamak istiyordum ama onda prova da yaptığım için ve desenli zemin provada simetri sağlamakta zorluk çıkaracağı için onu aklımdan sildim.

 Sonuçta benim Şaziye dün akşam sınıf atladı :)
        Bildiğimiz ağaç tutkalını (Filli boyanınkini kullandım) biraz sulandırarak önce zeminin bir bölgesine sürdüm. Sadece desenli katını ayırdığım ve tek kata indirgediğim peçeteyi tutkallı bölgeye nazikçe yapıştırıp üzerinden tekrar tutkalla geçtim.

        Bu şekilde tüm bedeni kapladım. Arada kalan ufak tefek boşlıklara da peçeteleri koparıp yapıştırdım. Tekrar eden bir desen olmadığı için çok belli olmadı.Aslında üçüncü fotoğraftaki açık renk, pembe güllü peçeteyi düşünmüştüm ama onun deseni bozulabilirdi. Bu yüzden onu eledim.

        Çabuk kurumasını istediğim bölgeleri (mankeni rahatça çevirebilmek için) saç kurutma makinasıyla kurutarak çalıştım.

                                          Marangozda bir de ayak yaptırmak istiyorum mankenime.

Başlıkta vermek istediğim mesaj alındı mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top