13 Haziran 2012 Çarşamba

0

524- KİM NE GİYMİŞ ? - Derin Mermerci

İmkanı yok bugünü Altın Kelebek fiyaskosuyla kapatamam. Şöyle bir güzellik ve tarz görsün gözlerimiz öyle değil mi :)




Giyim kuşamıyla en merak edilen kadın Derin Mermerci 'nin üstünde değişik bir kombinasyon görüyoruz.

Eteği çapraz zincirli bir Givenchy. İpek krep gömleği de Givenchy. Jimmy Choo Katina stilettolar şahane !

Birçoğunuzun hoşuna gidecektir ama ben genel olarak pek beğenmedim doğrusu. Eteği nefis taşımış ona lafım yok. Eteğin zincirimi yoksa gömlekle giyilmesimidir bilemiyorum ama birşeyler rahatsız etti beni. Ama hiç kuşku yokki herkesin birbirine benzediği bu günlerde insana nefes aldıran bir görüntü sunmuş.



Bu eteğin içine gömlek giymezdim desem de Derin Mermeci 'ye bir şekilde yakıştırdım. Zaten eteğin satış görsellerinde de aynı tarz uygulanmış. En çok eteğin formuna en iyi gidecek şekilde seçtiği stilettoları beğendim.

Saçlar doğal olmak adına pek fena görünüyor. Doğal görünmenin de bir dozu olmalı. Makyajı güzel gülümsemesi daha bir güzel.

Birde hafif yansak mı acaba nedir ?! Tamam beyazlığı bende destekliyorum ama bu fazlasıyla pembe beyaz bir görüntü. Bacakların pembe görüntüsü beni rahatsız etmedi değil. Hafif bir bronzluk iyi gider derim.

Çok ortada kaldığım bir kıyafet. Ne iyi ne de kötü diyebiliyorum. Bakalım aynımı düşünüyoruz merak ettim :)


Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top