26 Haziran 2012 Salı

0

Günün Kombini - Uyumak Güzeldir!

,
Küçükken andımızı okurduk ya, işte ilkokul hayatım boyunca andımıza asla yetişemezdim çünkü o faslı beynim es geçip uyurdu!
Sonra orta okulda 10 dakika geç kalırsam öğretmenin beni içeri aldığını fark ettim:) 10dk fazla uyuyordum.
Lise de müdür yardımcısı benim ismimin yazılı olduğu geç kağıtlarına sahipti. Çünkü devamsızlığım 2. ay dolardı ve geç kalmamam gerekiyordu. Her sabah müdür yardımcısının odasına uğrar halini hatrını sorar geç kağıdımı alıp sınıfa giderdim.
Üniversite hayatım boyunca erken başlayan dersleri bilerek almadım, hocaların sabah ders açma merakını da hiç anlamadım.
Bunun alışkanlık olduğunu düşünebilirsiniz ama bence öyle değil. Uykum benim için değil bedenim için çok önemli ve gerçekten gündüz saatlerine göre yaşayabilen bir insan değilim. Eğer erken kalkabilen bir insansanız 
muhtemelen sizin için bi anlam ifade etmeyecektir bunlar ama biyolojik saati aya kurulu insanlar ne dediğimi anlıyor olmalı değil mi?
 Şu anda çalışıyorum ve bünyem biraz alıştı ama en ufacık bir sapmada hemen kendi düzenine dönüyor :(
İşin ilk günlerinde gömlekler, etekler, makyaj ve hazırlanmaların yerini ise bu sebepten dolayı tayt pantolonlar,  
şortlar, tepede toplanmış saç ve sadece rimel aldı:)
Pijamalı günlerin yaklaşmasından korkuyorum!
'Bu pantolonlar çok moda' cümlesi ve güneş gözlükleri beni kaç sezon kurtarır dersiniz?
ps: dün yine gardırop önünü unuttuk ama merak etmeyin perşembeye yayında:)
Sevgiler:)
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top