23 Haziran 2012 Cumartesi

0

THE BODY SHOP İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM


The Body Shop belirli ürünlerde %50 yaz indirimi yaptı.Ben de dün bir bakiyim dedim.Yaz için bir parfüm istiyordum.Önce parfümlere yöneldim.Yaz için ürettiği unlimited 3 parfüme baktım ve Dreams Unlimited Sun Fresh'i aldım.Onunla beraber yanında gördüklerinizi de aldım.



.


Parfüm tam yazlık.Meyveli fresh bir kokusu var.Şişesini de beğendim.Renkler tam benlik.

Yanında gelenler ise benim çok sevdiğim duş jeli Spiced Pumpkin.Sanırım 5TL'ye geldi.




Bu güzel metal kalp kutuda renkli renkli kokulu kokulu 3 tane lip balm.O kadar güzel görünüyorlar ki hele bir de indirimde olunca almamak imkansız :D



Son olarak Delipscious Sheer Lip Colour serisinden 03 numaralı ruju aldım.Sanırım bu en açık rengi.Şeftali tonlarında.Ambalajını çok sevdim.Bakalım memnun kalıcakmıyım.

Benim aldıklarım bu kadar.Eminim siz de birşeyler almışsınızdır :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top