21 Haziran 2012 Perşembe

0

Ben Bu Stella 'ları Sevemedim Gitti !

 


2012 Yaz sezonunun kuşkusuz en çarpıcı elbisesi Stella McCartney 'e ait. Hollywood 'da giymeyenin kalmadığı gibi değişik modeliyle de epey dikkat çekici. Acaba bende mi sorun var bilmiyorum ama bu elbiseleri beğenmediğim gibi giyen kimseye de yakıştıramıyorum. Evet kordon cut-out detaylar çok iyi. Değişik materyaller ve printiler kullanılarak orjinal bir model olduğu da aşikar. Ama benim zevkime uymuyor. Hayatta gidip alıpda giyeceğim bir elbise değil. Elbiseyi üstünde beğendiğim tek isim defileden Anja Rubik 'e ait.(Soldan 3.) Hafif Amazonvari ifadesi ve vücut diliyle bir tek Anja 'ya yakıştırdım o kadar.



Şimdiye kadar giyenlere bakarsak değil yakıştırmak güldüklerim bile var. Mesela Nicole Kidman. Hangi akla hizmet böyle bir seçim yapmış bilemiyorum ama çok kötü göründüğünü söyleyebilirim. Hele Helena Christensen bu görüntüsüyle gidip bir sirkte pekala palyaço olarak iş bulabilir. Elbiseyi ünlüler arasında en iyi taşıyan Brooklyn Decker.



Bizim sınırlarımıza gelirsek Elif Dürüst, Ebru Kohen, Melissa von Faber Castell ve Işıl Reçber 'de gördük. Bir de sevgili Begüm Şen 'in blogunda Gülşah Alkoçlar da gördüm. Yakışıp yakışmadığı hakkında birşey diyemiyorum çünkü resim çok net değildi. Bu listeye geçtiğimiz günlerde bir de Sitare Akdilek katıldı. Bu elbiseleri full yapılı saç, makyaj ve aksesuarlar yerine olabildiğince sportif bir şekilde giymeli diye düşünüyorum. Saçlar toplu, makyaj varla yok arası, çantasız ve renksiz ayakkabılarla giyilmeli. Sanırım elbiseyi en çok Anja Rubik 'de beğenmemin sebebi tüm bu dediklerimin uygulanmış olması.

Koleksiyonda benim için en giyilebilir model ise siyah olanı. Yani Kim Kardashian ve Sitare Akdilek 'in üstünde gördüğümüz. İşte bunu severek alır ve giyerim. En azından istediğiniz çanta ve ayakkabıyla giymeniz daha rahat. Üstelik yakışma oranı diğerlerine göre çok daha yüksek. Kim 'e bile yakıştığına göre :) Sitare Akdilek çok güzel bir esmer olmasına rağmen gereksiz yere makyaja ve saça abanıyor dolayısıyla frapan bir havaya bürünüyor. Ne neon ayakkabı seçimini ne de portföyünü beğendim. Sezonun en iddialı modelini giyiyorsak hakkettiği diva muammelesini göstermemiz gerekir öyle değil mi ? Fuzuli bir göz yorması yaratmış o kadar.



Daha yazın bitmesine çok var. Eminim bu Stella 'lardan daha birçok kişinin üstünde göreceğiz. Bakalım fiyatları 3000-5500 $ arasında değişen bu elbiselerden giyip de işte budur! dediğim olacak mı :)

Acaba siz de benim gibi mi düşünüyorsunuz merak ediyorum :)





Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top