28 Haziran 2012 Perşembe

0

Gardırop Önü Vol 7 - Mocha:)

Gardırop önü yazılarını bitirmeye karar verdim galiba. 
Yeni yazılar planlıyorum katılabileceğiniz:)
Başlarken yapamadım ama bitirirken kendi kombinlerimi hazırlayayım dedim. Biraz geç bi saatte fotoğrafları çekmeye başladım ve bi kaç parçayı unutmuşum yanıma almayı. Evde herkes uyuyor olduğu için ses yapamadım ve elimdekilerle idare ettim.
İtiraf ediyorum çok zormuş:) Küçük hileler yaptım sanırım. 
Ama olsun bence bu yazıyı hazırlamak ve sizlerden gelen yazılar çok eğlenceliydi. 
Yeni yazı dizilerini bekleyin ve katılmadan geçmeyin diyorum:)
Hadi başlayalım:)





Aslında şu anda tatile gitme planları yapamadığım için tatil bavulu hazırlamadım. Yazının çıkış noktası da 'bavul hazırlar gibi' idi:) Vazgeçemediğim parçalara örnekler olsun istedim daha çok. 
Jeanler, düz t-shirtler... bitti:) 
Genel olarak beni sokakta böyle görürsünüz yani:) Bir de vazgeçemediğim defterlerimi ve yarım yarım okumayı sürdürdüğüm kitapların bazılarını ekledim:)
Tek tek, uzun uzun açıklamak isterdim aslında ama hem kocaman bir yazı olacak hem de çookk uykum var:(
O yüzden merak ettiğiniz bir şey olursa yorum yapmayı unutmayın:)
Sevgiler

ps: gecenin bi köründe uykulu gözlerle her kombinin bir sürü fotosunu çektiğimi, hepsinin de mükemmel olduğunu düşünüyordum ama öyle değilmiş:)
Bi de bi kaç tane fazla kombin yapmışım fark etmeden ama onları da kolajlamaya başlarsam 5gün daha gecikecekti yazı:)










 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top