19 Haziran 2012 Salı

0

Biraz Dedikodu Yapalım :)

 


İnciden Takı çekilişimizi yaptık kazananları belirledik şimdi de biraz moda ve magazin dedikodusu yapalım :) Son günlerde gerek ilişkileri gerekse popüler olmalarıyla göz önünde olan 2 çiftimizi konuşalım. Özge Ulusoy-Hacı Sabancı ve Tuba Ünsal-Mirgün Cabas.

Sanırım Özge Ulusoy 'u Survivor 'dan önce ve Survivor 'dan sonra diye ikiye ayırmamız gerekiyor. Kanımca bu yarışmada kazandığı popülariteyi en akıllıca kullanan isim. Yarışma öncesi imajı ne kadar kötüyse yarışma sonrası da bir o kadar olumlu yönde düzeldi. Yarışmada favorimdi. Doğal havasını, sakinliğini ve zekasını sevdim. Maşallah fiziğide tam benim sevdiğim tarzda. Fit zayıflardan. Özel hayatında da mutluluğu yakaladığını görmek sevindirici. Gerçi laf aramızda ben fiziken ikisini pek yakıştıramıyorum ama olsun bana ne iki gönül bir olmuş ya önemli olan o :)

Ve gelelim stil konusuna. İşte bu konuda söyleyeceğim çok şey var :) Özge Ulusoy için yeni Tuğba Özay 'ımız diyebilirim. Bir türlü şık ve stil sahibi olmayı beceremiyor. Manken olmasına rağmen gündelik hayatında giydiği herşey üstünde sakil duruyor. Feci bir olmamışlık hissi uyandırıyor bende. Vogue 'un beni eskisi gibi heyecanlandırmayan Bugün Ne Giydim köşesinde bile 1 ay boyunca tasarımcı arkadaşlarına gidip son koleksiyondan birşeyler giyip soyunma odasından bakın bugün ne giydim diyebilen tek insan evladı !! Podyumda ne kadar iyi olsada iş kendi seçimlerine ve zevkine kalınca feci çuvallıyor. Hacı Sabancı ise genç yaşına rağmen her daim takım elbise ya da takım elbiseye 1 kala hallerde.. Çok sıkıcı. Geçir şöyle üstüne rahat bir pantolon t-shirt dimi yok hep takım hep takım. Fotoğrafta gördüğünüz gibi ikiside ayrı telden takılmış. Özge Ulusoy 'un şortmudur etekmidir anlamadığım minisi, Isabel Marant 'ları ve abartılı makyajıyla yine rüküşlükler diyarında.

Gelelim Mirgün Cabas ve Tuba Ünsal 'a. Tuba Ünsal 'ın roket hızla sevgili bulma yeteneğine hayranım. Valla çok ciddiyim. Kesinlikle alemin en zeki kadını. Evlenmiş, boşanmış, ayrılmış hiiiç farketmiyor hemen kabuk değiştirebiliyor. Müthiş bir bukalemun. Hep de güzel ve kendisine yakışan adamları seçiyor :) Aynı beceriyi mesleğinde de gösterdiği için aşkları meşkleri fazla göze batmıyor. İlişkilerine kavga gürültü koparmadan son vermesi ise taktir edilesi bir yetenek. Şimdi bir de yazar oldu. Kitabını almadım ama okuyan arkadaşlarım çok beğenmiş. Vatan gazetesinde ki köşesini keyifle okuyorum. Sosyal hayatı epey hızlı ama ona party-girl olmayı yakıştırıyorum. Mirgün Cabas ile fiziksel olarak müthiş güzel bir uyum yakalamışlar. Tuba Ünsal 'ın bohem ve rock'n roll tarzıyla Mirgün Cabas 'ın smart casual tarzı bir araya geldiğinde ortaya güzel bir tablo çıkarıyorlar. Tuba Ünsal 'ın şu ana giydiği birçok şeyi yakıştırdık ve beğendik. O yüzden Türkiye standartlarına göre stil konusunda gayet başarılı diyebilirim.

Ben çok konuştum biraz da siz söyleyin bakalım. Bu 2 çift hakkında neler düşünüyorsunuz ? Hangisinin aşk barometresi sıcak ve stil olarak hangisi size daha çok hitap ediyor ? Yorumlarımızı kişilere hakaret etmeden ve kırıcı olmadan yaparsak eminim hepimiz bu konudan keyif alacağız :)


Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top