29 Haziran 2012 Cuma

0

ESSENCE I LOVE STAGE FAR BAZI


Essence'ten aldığım ürünlerden en çok kullandığımdan bahsetmek istiyorum.Aldığımdan beri her makyaj yaptığımda bu far bazını kullandım.Ambalajı gördüğünüz gibi kapatıcı gibi.Zaten ürünün fırçadı ve kendisi de kapatıcı gibi.


Aynı kapatıcı gibi süngerli bir fırçası var.Ürün de kapatıcı gibi renkli.Ben renkli olmasını sevdim.Gçz kapağımın rengini dengeliyor.Ben açık tenli olduğum için benim ten rengim ile uyum sağlıyor.Çok az miktar kullanmak yeterli oluyor.AMbalaj 4ml.Uzun süre dayanır.



Ürünün rengi ve yapısı fotoğraflardaki gibi.Ben kendisinden memnunum.Sıcak yaz günlerinden bazsız olmuyor.Uygun fiyatlı günlük kullanmak için super bir ürün ürün.Gratis mağazalarından alabilirsiniz.Fiyatı 9-10TL civarında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top